Kai­sa Kol­jo­nen

HR-konsultti
050 320 4371
kaisa.koljonen@leckle.fi

HR-asiantuntijana olen liiketoimintalähtöinen, mutta ihmisläheinen. Monipuolisen taustani ansiosta minulla on kokemusta ja osaamista liiketoiminnan eri osa-alueista ja missionani on hyödyntää tätä tietotaitoa yritysten ja niiden henkilöstön hyvinvoinnin kehittämisessä ja liiketoimintaa tukevien henkilöstökäytänteiden rakentamisessa.

Ennen HR-uraani olen ollut mukana perustamassa kansainvälistä matkailualan yritystä ja sen koko taipaleella muutaman henkilön yrityksestä noin 60 henkilöä työllistäväksi toimivaksi PK-yritykseksi. Olen toiminut monipuolisissa työtehtävissä asiakaspalvelusta ja myynnistä ja markkinoinnista tiimien ja niiden käytänteiden rakentamiseen ja operaatioiden luomiseen ja kehittämiseen.

Sydämeni sykkii kuitenkin HR työlle ja olen toiminut seitsemän vuotta HR Business Partnerina. Työtehtävinäni tässä roolissa oli HR-prosessien luominen ja kehittäminen, henkilöstöhallinnon päivittäiset tehtävät, työntekijöiden koulutus ja kehitys, koulutustapahtumien järjestäminen, tiimien työn fasilitointi, työsuojeluun ja työhyvinvointiin liittyvät tehtävät, avustavat palkkahallinnon tehtävät ja johtoryhmä- ja hallitustyöskentely.

HR-asiantuntijan koulutuksen lisäksi olen Filosofian maisteri (kielet ja kulttuuri), Työpäiväliikuttaja ja pian valmistuva Liikkuvuusvalmentaja.

Toimin Lecklén HR Leadissa HR-konsulttina ja työtehtäviini kuuluvat muun muassa

  • HR-kartoitukset
  • HR-toimintojen rakentaminen
  • Työsuhteen elinkaari ja työntekijäkokemus
  • Esihenkilöiden tukeminen HR-tehtävissä
  • Hyvinvoivan työyhteisön kehittäminen

Erityisosaamisalueet