Henkilöstöhallinnon asiakirjat

Hen­ki­lös­tö­hal­lin­non asia­kir­jat

Henkilöstöön liittyvien asiakirjojen kuntoon saattamiseen on ainakin kaksi keskeistä näkökulmaa:

  1. Lakisääteisyys: Yrityksen koosta ja toimialasta riippuu, mitä lakisääteisiä, henkilöstöön liittyviä asiakirjoja ja suunnitelmia tarvitaan ja millaisia prosesseja tulee noudattaa.
  2. Henkilöstön tyytyväisyys: On enemmän sääntö kuin poikkeus, että henkilöstö kokee epäkohtia ja puutteita sisäisten ohjeiden osalta. Henkilöstöön liittyvien toimintatapojen kuntoon saattamisella on fiksusti toimien positiivinen vaikutus henkilöstön tyytyväisyyteen ja työnantajakuvaan.

Olemme apunasi, halusit sitten päivittää tai saattaa kuntoon jo olemassa olevia asiakirjoja tai luoda jotain uutta. Kartoitamme yrityksenne työsuhteisiin ja henkilöstöhallintoon liittyvät velvoitteet ja sen, löytyvätkö teiltä lakisääteiset ja muut käytännössä pakolliset asiakirjat. Hoidamme asiakirjat kuntoon ja laadimme yhteistyössä tarvittavat uudet asiakirjat ja edellytetyt suunnitelmat sekä autamme noudattamaan vaadittuja menettelytapoja.

Palvelu kanssamme alkaa maksuttomalla alkukyselyllä ja -kartoituksella. Sen tarkoituksena on selvittää tarpeenne sovellettavan lainsäädännön, mahdollisesti sovellettavien työehtosopimusten ja arvioidun tarpeen pohjalta. Muotoilemme tarpeitanne vastaavan palvelukokonaisuuden, jonka osalta annamme kiinteähintaisen tarjouksen. Voimme tehdä tarpeisiinne perustuen tarjouksen myös osakokonaisuuksista tai yksittäisten asiakirjojan laadinnasta.

Keskeisiä henkilöstöhallinnon asiakirjoja ovat esimerkiksi:

Varaa maksuton alkukartoitus tai lähetä viesti

Varaa

    Lomake on suojattu roskapostin estämiseksi Googlen reCAPTCHA-palvelulla, johon liittyy palvelun tietosuojaseloste ja käyttöehdot.

    Lähetä viesti

      Lomake on suojattu roskapostin estämiseksi Googlen reCAPTCHA-palvelulla, johon liittyy palvelun tietosuojaseloste ja käyttöehdot.